Informatii cumparator | Contact |
Romana English
Muzicastore
0
Cosul meu
Total: 0 lei

Despre MuzicaStore

  Cu o experianta aproximativ de 20 ani in vanzari de instrumente muzicale, instalari de lumini si sunet  pentru  teatre, cluburi, baruri, cafenele, restaurant precum si  inchirieri de echipamente profesionale de sunet si lumini pentru spectacole si evenimente, va oferim una  din cele mai profesioniste echipe de consultant in vederea  achizitionarii tuturor instrumentelor muzicale, boxelor si echipamentelor aditionale.

Unii  dintre clientii care au apelat la serviciile noastre:  Artisti –  Cristi Cretu - Horia Brenciu Band, Florin Chilian, Adrian Tetrade, Marius Teicu, Gabriel Dragan - Sarmalele Reci, Cristi Enache - Directia 5, Mihai Margineanu, Zoltan Andras - Sarmalele Reci, Rares Totu, Emil Viciu - Sarmalele Reci, Mirel Cumpanas – Cargo, Radu Pietreanu, Vlad Popescu, Vladimir Sateanu, Anda Adam , Laurentiu Cazan,Mihai Constantinescu, Anna Lesko, Radu Gheorghe, Angela Gheorghiu. Club & Pub – Club Boa, Club Gaia Boutique Club, Club Tribute Bucuresti, Club Tribute Mamaia, Club Turabo Society, Club Zebbra, Pub Trinity College , Pub Vintage, The Barrel , Pub Irish Concept, Pub O Beer Irish, Club Boiler , Club Raum , Club Infinity Casino , Club The Bankers, Club Oxigen, Club Tess, Club The Office – Bucuresti, Club California Love, Club Fire , Club Enigma, Club Gaudi , Club El Comandante, Club Zaraza , Club Bound , Club Guest House , Club 24, Club Le Studio , Club Azteca, Club R2, Club Imperio, Discoteca Tineretului, Filarmonica George Enescu, Club Cuando, Cafe Freddo , Cafe Soto , Cafe Zoom , Cafe Unik, Cafe Carol Restautanta Coco Bongo, Restaurant Casa Latina, Restaurant EL Bacha - Hotel Marriott, Restaurant Genin, Hotel Radisson. Firme Rental - Digital Audio Xpert, Xevents, Direct Media, Albiter Sound. Institutii - Primaria Sector 1, Primaria Cornu, Primaria Varasti, Casa de Cultura a StudentilorBucuresti, Casa de Cultura a Studentilor Timisoara, Cercul Militar National, Ambasada Cipru, Ambasada Filipine, Ambasada Suediei, Teatrul de Comedie Bucuresti, Teatrul Masca, Teatrul George Ciprian, Teatrul National I.L. Caragiale, Teatrul Muzical Nae Leonard, Universitatea Bucuresti, Universitatea Hyperion, Universitatea Gheorghe Cristea, Universitarea Nationala de Aparare Carol I.

S.C. Fly Music S.R.L.

Str. Roman, nr.212, Bosanci, 727045, Suceava, Romania

J33/1121/2006;

RO 18996892 

Metode de plata

         Comanda minima este de 100 Ron.

          CUM SE FACE PLATA ?

        1.  PLATA IN NUMERAR

  • Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Muzica Store. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

 

         2. PLATA FOLOSIND CARDUL LA RIDICAREA PRODUSELOR DIN SHOWROOM

  • La ridicarea produselor de la sediul Muzica Store, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.

         3. PLATA LA LIVRAREA COMENZII(RAMBURS)

  • Aceasta metoda nu implica nici un comision suplimentar dar poate implica taxa de transport.
  • Transportul este gratuit la comenzile de minim 299 RON.
  • Costrul transportul pentru comenzile mai mici de 299 RON  este de 25 lei( pentru livrarile in afara localitatilor unde curierul nu are sediu se mai adauga un cost suplimentar de 25 lei).
  • Taxa de transport suplimentar nu apare in factura online.

          CUM SE PRIMESC PRODUSELE ?

  • Produsele pot fi comandate sa fie primite prin curier, sau ridicate de la sediile magazinelor MuzicaStore.
  • Livrarea si montajul in Bucuresti sunt asigurate de MuzicaStore.

          CAT DUREAZA LIVRAREA ?

  • Pentru produsele cu specificatia 2 zile, livrarea se va face in maxim 2 zile lucratoare.
  • Pentru produsele cu specificatia 2-7 zile, livrarea se va face in maxim 7 zile lucratoare.
  • Pentru produsele care nu sunt pe stoc, livrarea se va face la un termen convenit in scris de comun acord  cu cumparatorul.

          VERIFICAREA COLETELOR

  •  In momentul receptionarii coletelor se va verifica integritatea lor, in cazul in care ele prezinta deteriorari, cereti curierului sa efectueze un proces verbal de constatare cu daunele respective inainte de returnare. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

 

CONDITII DE GARANTIE

Toate produsele de pe MuzicaStore.ro beneficiaza de garantie 3 ani.

  1. Produsele cumparate sunt insotite de instructiuni de instalare si utilizare, care trebuiesc citite si  respectate obligatoriu inainte de instalarea si folosirea produsului.
  2. Durata medie de functionare a produsului este de 10 ani.
  3. Nu se acorda service gratuit produselor aflate in perioada de garantie in urmatoarele conditii:
    • deteriorari si defectiuni datorate transportului necorespunzator efectuat de cumparator;
    • defectiuni provocate de cumparator prin instalarea,utilizarea sau operarea gresita prin nerespectarea instructunilor mentionate la punctul 1;
    • defectuni aparute datorita prezentei corpurilor straine, insecte sau alte vietuitoare in interiorul aparatului;
    • desigilarea aparatului si interventia unor persoane sau unitati service neacreditate de catre producator;
    • folosirea produselor pentru alte scopuri decat cele pentru care au fost concepute;
    • nu intra in garantiei, chiar daca in dreptul produselor se specifica termenul de garantie: partile mobile ale difuzoarelor,bobine, microfoanele descentrate datorita socurilor, cutiile de rezonanta ale instrumentelor, crapate in urma loviturilor, filtrele celon, cabluri, becuri, cinele, corzi, pene, orice tip de consumabil,
    • produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  4. Nu se inlocuiesc gratuit in perioada de garantie produsele care prezinta urme de lovituri sau deformari, varsarea accidentala sau varsarea de lichide pe suprafata acestora,distrugerea tastaturii prin actionarea exagerata ca intensitate si forta.Incintele acustice (boxe) care prezinta urme de lovituri, deformari ale difuzoarelor,conectarea gresita,prelungirea sau taierea firelor de legatura,suprasolicitarea lor prin folosirea cu un alt amplificator sau cu un alt aparat decat cel prevazut de producator.
  5. Deteriorarile de genul zgarieturilor,socurilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii,nu fac obiectul garantiei.
  6. Garantia nu se extinde asupra accesoriilor,consumabilelor precum si asupra tuturor subansamblelor casabile,care intra in componenta produselor achizitionate.
  7. Vanzatorul nu este raspunzator de daunele provocate aparatului de catre incendii, accidente, neglijenta in utilizare.
  8. Vanzatorul nu este raspunzator de daunele provocate de catre fenomenele naturale (trasnet ,inundatie ,cutremur,etc.).
  9. Certificatul de garantie trebuie pastrat cu multa grija si prezentat obligatoriu depanatorului autorizat impreuna cu factura (bonul) de cumparare. Pierderea certificatului de garantie poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.
  10. Atentie! Clientul va suporta costurile oricarei solicitari nefondate a service-ului (folosirea necorespunzatoare, intretinerea necorespunzatoare sau cele prevazute la punctul 3 ).

CUM SE RETURNEAZA PRODUSELE ?

Cadrul legal

  1. Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:
  2. Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
  3. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Politica de returnare

  1.  Valabil doar pentru clienți persoane fizice.
  2.  Consumatorul are dreptul sa returneze un produs  doar pentru comenzile online și telefonice.
  3.   Produsele sensibile igienic nu se pot returna: muștiucuri, ancii, căști in-ear, fluierași, ocarine, naiuri, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole și camertoane.
  4.   Nu se pot returna software-uri sau produse care conțin licențe de software care au fost desigilate și/sau instalate astfel ca reinstalarea lor să nu mai fie valabila.
  5.   Produsele returnate vor fi insotite de documentele de achizitie si certificatele de garantie.
  6.  Daca toate conditiile sunt indeplinite cumulat, se vor returna sumele achitate de catre client, in termen de  de zile de la data denuntarii in scris a contractului, impreuna cu facturile fiscale de stornare si alte documente necesare, dupa cum este cazul.
  7.  Sumele vor fi returnate prin intermediul unui virament bancar in contul clientului.

     Nu se pot returna produse din categoria instrumente cu corzi, echipamente si accesorii, aflate in una sau mai multe din urmatoarele situatii, observate in momentul receptionarii produsului returnat:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele:

1. contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere in acest caz;

2. furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara;

3. furnizarea de produse confectionate/comandate dupa specificatiile cerute de consumator;

4. furnizarea de inregistrari video sau audio sigilate sau programe informatice (software) sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

  1. produsul contine urme de uzura, zgarieturi
  2. produsul prezinta urme dupa folosirea stickerelor de orice fel, inclusiv urme de adeziv in urma folosirii accesoriilor de tip pick-guard sau pick-holder
  3. produsul este zgariat in urma utilizarii penelor de chitara, actionarii cu unghiile
  4. mecanismele produsului au fost tensionate necorsepunzator, dincolo de pragul optim de utilizare
  5. produsul prezinta zgarieturi pe spatele sau partile laterale ale acestuia in urma utilizarii accesoriilor precum curea de chitara, scaunel de sprijin, in urma atingerii produsului de obiecte abrazive contondente precum fermoar, nasturi, stative fara protectie, catarama de curea
  6. folia de protectie pick-guard a produsului este indepartata
  7. corzile au fost schimbate cu alt tip decat cele cu care a fost echipat produsul
  8. corzile sunt uzate (daca acestea prezinta urme de pete sau folosirea unor substante corozive sau anti-corozive)
  9. echipamentele electronice din componenta produsului nu functioneaza sau prezinta orice alt fel de defectiune ce nu a fost reclamata in momentul receptionarii produslui

    ​Nu se pot returna produse din categoria instrumente de suflat si din toate subcategoriile instrumente de suflat, echipamente si accesorii, aflate in una sau mai multe din urmatoarele situatii, observate in momentul receptionarii produsului returnat:

  1. folosirea si uzura anciei
  2. reglaje ale sistemelor de acordaj (altele decat cele prevazute de producator)
  3. reglarea sau ajustarea pipelor / clapetelor, actiunii, mecanismelor in cazul flautilor, clarinetelor, saxofonului si a altor instrumente cu clapete
  4. folosirea altor substante de intretinere decat cele recomandate de producator pentru glisarea elementelor mobile (ulei de gliss necorespunzator)
  5. expunerea produselor in apropierea surselor de caldura intense, sau la temperaturi foarte scazute

​Nu se pot returna produse din categoria instrumente cu clape si din toate subcategoriile instrumente cu clape, echipamente si accesorii, aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii, observate in momentul receptionarii produsului returnat:

  1. clapele prezinta urme de zgarieturi
  2. butoanele, potentiometrele, fader-ele si / sau knob-urile prezinta urme de uzura, apasare, deplasare si rotire violenta, blocare, disfunctionalitate
  3. zgarieturi pe oricare dintre parti in urma utilizarii stativelor
  4. distrugerea sau zgarierea suprafetei de contact a pedalei si / sau a pedalelor incluse
  5. afisajul / display-ul sau carcasa acestuia prezinta urme de zgarieturi, folosire improprie, pete etc.

​Nu se pot returna produse din categoria tobe si percutii si din toate subcategoriile tobe si percutii, echipamente si accesorii, aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii, observate in momentul receptionarii produsului returnat:

  1. prezinta urme de uzura pe membranele de toba sau pe suprafetele tobelor electronice
  2. mecanismele de fixare, ajustare si  montaj nu sunt in stare de functionare
  3. mecanismele de fixare, ajustare si montaj prezinta urme de strangere violenta
  4. partile componente prezinta zgarieturi, urme de substante corozive si  in urma folosirii stickerelor, inclusiv a elementelor de tip surdina
  5. Nu se pot returna produse sigilate care din motive de protectie a sanatatii si / sau de igiena care au fost desigilate de cumparator. Nu se pot returna castile in-ear, castile de protectie de auz etc.
  6. Nu se pot returna produsele desigilate care pot afecta mediul inconjurator, precum lichid de fum, spuma de baloane, solutie de polish de chitara, ulei de lamaie, sau produsele desigilate ce sunt neprietenoase cu natura, cum ar fi ulei de gliss, sau alte lichide sau elemente de lubrifiere precum uleiurile sau vaselinele de lubrifiere.
  7. Returnarea este refuzata in cazul in care nu sunt incluse toate echipamentele si / sau accesoriile cu care au fost livrate produsele precum stativul de note (in cazul claviaturilor), cheia de imbus (in cazul chitarelor), bateria (pentru tunerul de chitara si preamplificator), alimentator de tensiune (in cazul claviaturilor si echipamentelor), manualele de utilizare.
  8. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
  9. Pentru returnarea produselor este necesara completarea urmatorului formular: download
  10.  Costul de transport al returnarii este suportat de client.